farmorheladan

Alla inlägg den 23 november 2014

Av Gun-Britt Svensson - 23 november 2014 18:46

Hej igen!! Det blev som jag trodde snöflingorna bara försvann som kom ner igår. Inget vidare väder riktigt sjusovarväder mörkt från morgon till kväll fy så trist!!

    Leif ville vi skulle åka hem till Ola & familjen på em, så blev det också. Köpte med oss lite frukt till gossen som han kan äta (äpplen).

      Va han växer och blir stor, för varje gång jag ser honom så har det hänt lite mera tycker jag.

   Lillpojken åkte runt i en gåstol och det gick som en raket! Det tyckte han var jätteskoj!

      Stannade och drack lite kaffe men pappa Ola var inte hemma skulle komma lite senare för han var ute på firman. 

 

                                                                           Sån hade Peter när han var liten 1978 inte att rekommendera då den gärna ville tippa.

 

 

 

 

Sån här fin gåstol hade lilla Grim.

 

                                             Hejsvejs!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards