farmorheladan

Alla inlägg den 22 november 2014

Av Gun-Britt Svensson - 22 november 2014 12:02

Hejsan!! Tänk ändå nu kommer det ner nåt vitt från ovan nu kanske det är början till kommande vinter? Fast snöar det så här, dååå blir det klent med den varan. Jag kan nästan höra mina barnbarn ända hit hur de jublar av glädje!! Temperaturen håller sig runt nollan så då blir det ju snö av nedebörden.

      Igår var jag, Susan och barnen en sväng ner på Kupolen för hon skulle komplitera lite till lillpojken som börjar växa lite men framförallt det behövs fler ombyten. Det som var lite kul var att han använde vantar jag stickade till Peter (hans pappa) och lakan i vagnen likaså. Det finns ju nåt som är gångbart fast det var sedan 1978 och så ska det vara frächt förstås.

     Sade till Leif innan vi åkte när jag kommer hem köper jag med mig Thaimat så det är bara att äta. Så det var dukat när jag kom hem, så delade vi på en vinare det brukar vi inte göra det var mycket för oss, mig i alla fall höll på att sova över Idol det hade inte varit bra, men Leif väckte mig annars hade jag nog sovit för natten!!

 

 

Det ät sånt här barnen längtar efter!

 

Snart får lillibror sätta sig där också men det dröjer väl ett år minst.

 

                                      Hejsvejs!!!

      

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards