farmorheladan

Alla inlägg den 16 november 2014

Av Gun-Britt Svensson - 16 november 2014 01:58

Hejsan!! Igår fredag så tog vi en cykeltur hem till Inger och Lennart för det var ett tag sen sist. Jag har jobbat lite i veckan så då blir det inte så mycket mera. Vi trodde att deras grannar hade flyttat för det såg så ödsligt ut där men så var det inte. Drack lite kaffe och åt Ingers goda bullar, det var länge sedan jag bakade bullar, blir faktiskt lite sugen på att baka lite bullar eller längder. 

        Idag lördag ringde Ulla ville vi skulle följa med på IKEA och äta mat och det nappade vi på direkt! Skönt då slipper jag laga mat idag det är inte fel. Hon erbjöd sig att hämta oss kl 14.00 sen träffar vi Ove utanför IKEA. 

       Wienerznitsel med pommes frites och beanessås och gröna ärter åt vi 3 utom Ove som åt Rimmad fläsklägg potatis och wockade grönsaker det såg så gott ut!! Det vi åt var mums!! 

         

                                             Hejsvejs!!

 

 

 

 

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards