farmorheladan

Alla inlägg den 11 november 2014

Av Gun-Britt Svensson - 11 november 2014 20:46

 


Hejsan!! Ja nu törs jag nog skriva att jag lagt ciggen på hyllan för gott! Hoppas nu verkligen att jag kan låta bli i fortsättningen!!
Känning av början till tandvärk, ilning vid kallt & varmt och tryck så det blev ett akutbesök idag, borrades ur amalgamfyllning och  lagades profisoriskt. Det var förstås en fyllning från mina unga år. Tror att Tandläkare Bert Byström gjort dessa en gång i tiden de har hållt i cirka 45 år. Efter så lång tid expanderar lagningen och tanden spricker, i värsta fall blir det urdragning annars kan det bli rotbehandling. Fy då inte är det något vidare när tänderna bråkar!!! Vi får se hur det går fortsättning följer ska höra av mig vid besvär.

     Camilla kommer imorgon någon gång och fixar momsredovisningen till mig det blir bra få den klar. 
Tittar på Hollywoodfruarna i kväll de är för knasiga ha ha..

                                                                          Hejsvejs!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards