farmorheladan

Alla inlägg den 8 november 2014

Av Gun-Britt Svensson - 8 november 2014 19:19

 



Hejsan!! Ja idag grattade jag Katarina "Lerby" på Facebook för det är hennes födelsedag idag.

 

     Vi har haft en lugn helg inte gjort så mycket. Jobbade lite förra veckan och ska bara jobba lite på onsdag och torsdag sen är det Hedemora VC hela dagen. 

      Vi var till Willys och storhandla igår och träffade på Inger och Lennart som bara skulle ha "lite grann" jag undrar hur det blev? Billig lövbiff kunde vi inte motstå tror inte de heller stod emot. De åt jag och Leif igår kväll det blev riktigt gott i såsen blandade jag i en dessertost med vitlök & örter det va inte dumt!! Tänkte vi skulle haft pommes frittes men kokt potatis blev precis lika mumsigt!!

 

       Denna ost va det!

 

Nu ska jag gå ner och kika på TV för kl. 20.00 börjar Calle Moreus. Vill ju också se "Så mycket bättre" men tar det på Surfplattan sen.

     Lämnade in sex par glasögon till Specsavers med min mailadress och namn, de ska skickas ner till Afrika till behövande. Enligt vad som står på informationen jag fick så ska det skickas ett foto på personen som fått mina glasögon. Den 9/11 är sista inlämningsdagen. 

 

 


 

                                            Kram på er!!

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards