farmorheladan

Alla inlägg den 3 november 2014

Av Gun-Britt Svensson - 3 november 2014 12:10

Hejsan!! I lördags var vi och hälsade på minsta barnbarnet för första gången! Jag långtade för att få titta på lilla underverket som jag tycker har många drag av sin far. Kommer ju ihåg hur han såg ut så det är faktiskt inte stor skillnad. Jag fick hålla i honom en stund och det kändes förstås något alldeles speciellt! Men det var en riktig sömntuta för han ville mest sova, men så är det ju äta och sova.. Vaknade till en stund och då var det för Susanne att ta fram bröstet.

     Efter en stund så kom Tommy också som var lika nyfiken som oss så det va så kul att träffas och prata med varandra det händer inte så ofta. Jag minns så väl va Lennart sa en gång till Tommy då han såg Peter första gången " Den där pojken har du gjort själv" så lika var dom, ha ha ha.

      

                       Jag är så glad över mitt barnbarn!!

               Vilgot och Astrid sken som solar av stolthet!!

 

Igår var jag och Leif på dop i Stora Skedvi kyrka det var Ulla och Oves barnbarn som döptes. Det var så fint dop och prästen var så glad och trevlig. Hon tyckte alla barnen skulle få springa fritt i kyrkan så ingen skulle sitta och blåhålla dem. Nu blev det ju inte så barnen skötte sig perfekt de hade väl fått förmaningar innan de åkt dit kan man tro.

     Efter dopakten var det fika i församlingshemmet och det var mycket och GOTT!!


      Tina åkte med oss henne som jag hyr lokal utav och idag ska jag ner dit för det är Öppet Hus för hennes kunder och hon tyckte också jag kunde komma ner och byta visitkort. 

 

                                          Hejsvejs!!     

                                         

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards