farmorheladan

Alla inlägg den 25 juli 2014

Av Gun-Britt Svensson - 25 juli 2014 19:46

Hejsan!! Kom hem så där i 12.00 tiden och tvättade i vanlig ordning men denna vända var det inte mycket tvätt. Det är sååå varmt så man skulle inte behöva en klätrasa på kroppen egentligen.

  Har haft besök av Inger och Berith i onsdag 23/7 och det var jättetrevligt!! Hembakat fikabröd hade Inger med som var sååå gott!!! Badade i ån som är som diskvatten 25 gr varmt aldrid upplevt nåt liknande! Sen fixade jag lite käk medans de myste i solen. Vi hade en sån skön dag tillsammans!

 

    Fredag 24/7 (då vi var hemma igen) tog jag cyklen efter att jag ringt och hört om Inger och Berith var på plats för jag har lovat plocka lite stygn på Beriths mage. Men först satte vi oss på baksidan och fikade och smakade på goda kakan än en gång.Före det fick jag en öl och ett gott bröd med "glada kon" på.

   Det gick bra få bort alla 4 stygnen och efter att jag kännt efter ska det inte vara nåt kvar. Plåstrade om lite sen så var det klart.

 

 

 

 


 

 

 

 Två sätt att suturera, och här var det den översta som jag plockade inte löpande suturer som det nedersta det används vid längre op-ärr. 


                                          Hejsvejs!!!

 

 

 

      

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards