farmorheladan

Alla inlägg den 20 juli 2014

Av Gun-Britt Svensson - 20 juli 2014 23:57

 

Hej på er!! Sovit i Borlänge i natt och det känns skönt! Utvilad efter allt tvättande igår får ta resten i morgon det är lite kvar. 

    Ringde till Inger idag och Lennart svarade och berättade att han och Karl-Erik åker till Graninge på tisdag. Då får Lennart besöka sitt gamla föräldrahem och lite släkt och bekanta. 

Jag och Leif åkte till graven och tittade till rensade lite ogräs vattnade och satt dit en bukett rosor. 

      Frågade om det passa om vi kom över och det skulle det göra K-E & Berith med barnbarnen var där, det blev jag själv som åkte för Leif skulle följa med Ola till Ludvika titta på ett hyreshus men Ola dök aldrig upp, han hade fått larm om ett jobb som måste åtgärdas!!

   Cyklade själv dit i värmen i linne och korta jeans så skönt väder!!! 

       Fikade och Inger hade bakat en jättegod mazarinkaka och jag hade med glass som var passande värmen. Första gången jag träffade Agnes en riktig sötnos och snackade hela tiden och hade mycket och berätta för mig eftersom vi inte träffats förut. Barnen började bli trötta så de åkte lite före mig till Spånsan. Stannade kvar en stund och drack ett glas rött eller blev det två? Sen cyklade jag hem och frostade av kylen.

      

                                                      TJINGELING!!

 

 

 

 

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards