farmorheladan

Alla inlägg den 29 juni 2014

Av Gun-Britt Svensson - 29 juni 2014 18:07

Hejsan!! Kom på att det är Peter idag så jag skrev en liten blänkare på facebook. Det är något jag annars aldrig kommer ihåg, namnsdagar det är bara av en händelse om jag ser det i almenackan.

 

 


   Jag tror Peter testar vattenpipa i Nairobi.

 

     Vi hade nästan slut på det mesta i matväg så vi skrev en  lista och åkte till Willys. Då vi klev ur bilen vem var där om inte Peter och barnen Susanne hade bara gått in och skulle köpa ett par grejer sa Peter. Barnen blev jätteglada då vi dök upp förstås. Stannade bara en liten stund och pratade och gick sedan vidare in i affären. Någon Susanne såg jag aldrig hon hann nog ut skulle jag tro.

 

 

     Men medans vi gick där bland varorna kände jag igen någon som stod där och försökte välja. Hej Inger visst va det syrran som behövde fylla på matförrådet. Stannade till och vi pratade en stund och idag känner jag mig bättre i alla fall, får sova utan att hostan håller mig vaken det är skönt!!

 

 

 

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards