farmorheladan

Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Gun-Britt Svensson - 8 juni 2014 00:02

Hej igen!! Jag låg på soffan och tog en liten tupplur när det rignde på dörren och utanför står hela Fam B. De undrar om jag vill följa med till Falun och gå på Tivoli? Kände väl inte så där men följde med i alla fall. Jag var ju så nyvaken och hade sovit dåligt inatt får ta igen det inatt då.

     Då Peter parkerat så gick vi raka vägen till Tivolit det var strax nedanför Kristineskolan där jag tillbringat 1 år 85-86 under utbildning till Undersköterska. Då vi stod där och väntade på Peter och barnen när de var uppe i en karusell så kom Maria en gammal bekant som jag inte träffat på många år. Susanne stog och pratade med henne först, sen så såg jag att det var Maria lika fin som alltid. Vi pratade en stund och det va riktigt kul!!

    Då barnen åkt klart så handlade vi på  ICA Maxi det var så bra för mig att få hem lite varor.

   

 

 Nu skojar jag med er lite inte vågar de flyga i sådana gungor inte tror inte de får finnas i Sverige längre.


                             Natti Natti!!

   

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards