farmorheladan

Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Gun-Britt Svensson - 2 juni 2014 20:53

Hejsan!! Varit i Nybonäs sedan i onsdag då jag tog bussen upp. Glömde mobilen hemma så det var lugnt och skönt ända till söndag då vi åkte hem. Fast visst känns det konstigt att inte ha den för tänk om någon vill mig något. Så ska man inte känna det var bara hälsosamt.

    Torsdag då kom OLa, Lina, Moa, Ida och lilla Grim upp till oss på fm. Fikade först sen så började "skogsarbetarna" med sitt (Ola, Leif & Moa) gissa om de slet!! tyckte jag. Jag hade kökstjänsten i helgen så det var bara att se till att magarna var mätta och glada!!  

 

   Fredag Ola sprang runt Brasjön på morgonen han måste hålla efter sin kondis!

   Jag, Lina och gossen tog en tur till Siljansnäs och fyllde på kylen med det som fattades och passade på att svänga ner till "Bondgårdens trädgårdsland och växthus" Där finns mycket gott för ögat och magen förstås!!

   

  Grillade fläskfilé och det blev jättegott!!

Alla utom Leif och jag badade i tunnan på kvälllen t.o.m lilla Grim som mådde som en prins.

  På lördag fm åkte sällskapet hem efter en mycket lyckad helg och allt blev uträttat med veden.

Jag och Leif stannade till söndag fm då vi packade ihop och åkte till fam B för en pratstund och för att se hur frun mår. Som det ser ut så är allt bra. Solen sken och det var sån  värme i solen. Peter böt bromsklossar på Leffes bil.

 

                                      Tingeling!!! 

      

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards