farmorheladan

Alla inlägg den 30 april 2014

Av Gun-Britt Svensson - 30 april 2014 23:09

 

Hejsan! Idag eller rättare sagt ikväll firas Valborg och man ska ut och titta på alla brasor. Men som det är för mig så är det nog bäst att stanna hemma i lugn och ro.Förr så cyklade vi jämt till Bergebo för att  se på brasan och se alla andra från berget och se fyrverkeriet förstås. Men senaste åren så här vi tagit bilen runt och kika.


    I går så hade jag nog feber för jag frös så jag skaka emellanåt, känner inte så idag hoppas det går över lika fort som det kom!! Leif kom hem idag hoppas bara jag inte smittar ner honom nu. Det här önskar jag då ingen att råka ut  för jag tror jag hostar sönder mig!!  

 I söndags var vi till Djurmo och gratulera Vilgot som fyllt 5 år men i lördags då var det barnkalas så då fick han rå om sina kompisar själv. Det var strålande väder så det blev fika på däcket. 

 Igår så hade jag ingen matlust och ingen ork att fixa nåt heller så det fick duga med en tallrik gröt och mjölk.

                                   

                                                 Hejsvejs!!                 

 

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards