farmorheladan

Alla inlägg den 19 april 2014

Av Gun-Britt Svensson - 19 april 2014 18:35

Glad Påsk på er allesammans!! Jag och Leif for till stugan under påsken några dagar men vädret var inte vad man hoppats. Det var kallt, blåsigt och regnigt fy tusan, så det blev bara att sitta inne och kura. Leif ville prova fönstertvätten så han tvättade övervåningen på långfredagen, det gick riktigt bra! Han tyckte själv att det var bra med den, men inte är det ett latmansjobb precis med fönstertvätt sa han efteråt!!

         

 

    Det var knäpptyst i byn inte en levande själ visade sig, jag säger då det dom som bor där permanent hur står de ut??? Jag skulle då bli knasig i alla fall för jag behöver lite liv och rörelse omkring mig. När vi är där en hel semester på sommaren får jag alltid en släng av "lappsjuka" så när vi åker mot stan känns det skönt! Så någon erimit kan jag inte bli.

  Idag fyller Lennart ÅR!!! Hurra Hurra Hurra Hurra!! så leif tog luren och ringde och grattade. De inväntade besök av Anna & Raoul så vi tycker de ska få rå om varandra vi ses en annan dag.

     På annandag påsk får vi Astrid och Vilgot som ska bo här några nätter för Susanne ska hälsa på en väninna ett par dagareller tre? Peter jobbar ju så barnen bor här då det blir skoj. Var ner till ICA Maxi och köpte lite varor som Vilgot kan äta då han är här vill ju inte han ska sitta på toa hela tiden för så blir det annars tyvärr.

       

 

Sen köpte jag lite mer också förstås.

 

                                             Kramis!!

 

                                       


   

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards