farmorheladan

Alla inlägg den 14 april 2014

Av Gun-Britt Svensson - 14 april 2014 00:08


  

Hej igen! På lördag tog vi en cykeltur på eftermiddagen till Bergslagsbyn för att hälsa på Ola med familj. Ville gratta Ida som fyllt 14 år som kommit hem från Linköping då hon är här på påsklov. Lilla Grim har blivit så stor sedan jag såg honom sist fick hålla honom och han är så söt liten gosse.

 

    Moa och hennes väninna kom hem lagom till vi skulle fika och det verkade vara en trevlig tjej hon umgicks med. Hon var så förtjust i lillpojken, båda tjejerna satt och gullade med honom. 

   Ola frågade om vi ville följa med och fira Ida ikväll på restaurang då hon fyllt men vi avstod hade inte lust, vi hade ju träffats nu och haft trevligt och ätit tårta och munk så vi sa "om" vi dyker upp så ska vi inte äta.

 

Åren går barnen blir stora!

 

   Det bestämdes att Ola skulle hämta Leif kl 10.00 idag söndag för att köra upp en TV och tvättmaskin till stugan. Jag ska inte med för jag har ett fönster kvar att tvätta och ett som måste göras om. Då jag tog tvättmaskinen för fönstren blev det inte bra så jag gav upp och gjorde på mitt vanliga sätt och blev JÄTTENÖJD!! Det är ju för torrt jag vill ha blötare fönster jag tror på att använda min vanliga svamp + vtn + diskmedel + dammsugaren jag ska prova det måste bli bra!! 

 

                                              ♥ NATTI NATTI ♥

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards