farmorheladan

Alla inlägg den 12 april 2014

Av Gun-Britt Svensson - 12 april 2014 01:35

 

Hej igen!! Leif hade köpt en sån där nymodighet att tvätta fönster med men jag var väl inte så förtjust över det. Då tar jag upp den till stugan så får jag ta fönstren där med den då tyckte Leif. Men hur det va så blev den kvar hemma. 

   Det passade sig inte bättre i morse kom Inger och Lennart (de har en likadan) så de fick hjälpa oss plocka ihop den. Det var inte det lättaste må jag säga!! Det läckte hur vi bär oss åt. Sen så tog vi paus och fikade för tvätta fönster det gör jag sen. Vi hade som vanligt en trevlig stund tillsammans och skrattade och tokade oss. 

 

     Sen så åkte Leif och jag på Willys och storhandla därefter in på Thairestaurangen för jag hade ingen lust att ställa mig vid spisen för här ska tvättas fönster så det ska gå fort med käket!! Mumma så gött det var åt smaklökarna♥♥ 

    Började med datarummet, det blev så där ska tvättas om, inte nöjd fläckigt och flaskan läckte. Nästa fönster gick bättre kom på hur jag ska göra här gäller det att skynda så det inte hinner börja torka för då skiter det sig! Träning ger färdighet sägs det ju. 

 

                                                    NATTI NATTI ♥

  

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards