farmorheladan

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Gun-Britt Svensson - 1 april 2014 02:24

 

Hejsan!! Ställde klockan på halv åtta i morse för jag skulle cykla iväg på hembesök och Leffe skulle till stugan så det var bäst att vara morgonpigg. Inte för jag kan skryta med det precis varken jag eller gubben min. Fast när jag vet jag ska upp är det inga problem. Gjorde frukost till oss så man får en bra start när jag ska ut och cykla. 

      Då jag var klar med fotvård så blev jag bjuden på gott fika det satt inte fel när jag hade cykelturen hem. Solen sken och det var fint väder hela dagen fast de hade pratat om snöblandat nederbörd idag men imorgon visar det sol också, inte mig emot!! 

      Ska försöka mig på lite fönster imorgon om lusten och orken faller på! Skulle också vilja baka lite bullar eller längder kanske det inte är så dumt att ha i frysen. 

      Vill också cykla till Jysk för att titta på denna byrå innan jag ska köper den  som ni ser på bilden ovan. 

  

                                                                   Tjingeling!!!!!

 

 

 

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards