farmorheladan

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Gun-Britt Svensson - 28 mars 2014 02:14

 

Hej igen!! Vi är så nöjda med nya TV:n nu bra bild och fina färger och framförallt så kan Leif använda hörlurarna ibland, då kan jag styra ljudet som jag vill och han likaså, bra va?

   Tog en sväng ner på Dollar idag för det var lite smått och gott vi skulle köpa. 

    Skönt att vara ledig idag igår så hade jag fullt upp i min lokal från morgon till kväll tre nya kunder som tillkommit så jag tänker inte annonsera något mera för det sköter sig själv nu märker jag. Jag ska köpa en till förvaringsmöbel "byrå" hemma blir det, där jag behöver ha mina verktyg och allt annat på ett  bra och överskådligt sätt. Har ju det i min stora väska nu som jag använder på mina hembesök. 

      Fick skattsedeln igår och restskatt i vanlig ordning. Sen till sommaren brukar jag få tillbaka men vi får väl se hur det blir nu då jag har tjänat mycket mindre. Det löser sig brukar jag säga. Annars så blir det till och börja följa ut och fiska någon gång ibland ha ha ha ha!!!!!!

                                                                  NATTI NATTI!!

                                                                                                     






 

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards