farmorheladan

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Gun-Britt Svensson - 21 mars 2014 00:04

Hejsan!! Igår var vi en sväng till Inger och Lennart och fikade jag hade köpt med varsitt wienerbröd att snaska på. Det är vitt ute nu igen och det snöar hela tiden medans vi är hos dem så vi fick sopa av hela bilen då vi skulle köra hem. Nu får det ge sig med snön det här är inte roligt tycker jag, fast det  klart jag förstod ju att det inte var över med vintern ännu. 

   I morse då jag skulle ta bussen till Hedemora så hade det kommit massor med snö inget vidare tycker jag. Innan jag kom fram till järnvägsstationen där jag kliver på bussen var det inte mer än ogjort att jag ramlat likaså när jag var inne i Hedemora stad. Mina vinterkängor med inbyggda piggar är inte bra!!! Men som tur va så kom jag fram helskinnad. 

    Firade en 50-åring idag på jobbet så vi sjöng för henne, hon fyllde 50 år idag och var på jobbet??  Inte jobbade jag när jag fyllde 50 då ska man vara hemma och dricka Champagne!!!!

                                                                       Tjingeling!!!

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards