farmorheladan

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Gun-Britt Svensson - 15 mars 2014 19:19

Hejsan!! Leif sitter och tittar på skidor från Falun på TV och jag håller på att skriva ihop matlistan vi ska handla då de gått i mål. Då ringer det på dörrklockan och utanför står systrarna Susanne och Sandra som varit en runda på Norra Backa. Så kul att få lite besök och sitta och prata en stund det är ju inte så ofta man träffar Sandra hon har varit ute i skidbackarna och åkt och bär snart iväg till Italien. Susanne mår bara bra!   Hon skulle bjuda på "Polled pork" idag det skulle visst vara jättegott så jag köpte en bit själv så det får det bli imorgon för mig och Leffe.

  Vi åkte ner till Coop och handlade på Norra Backa efter de åkte hem och det blev mycket i vagnen, bra då finns det lite hemma.

                                            Visst ser det smarrigt ut saftigt och gott!


   

  Den här köpte jag 25 min i ugnen och fixa såsen det är ju pricken över i!!

 

     Lånade bilder som ni förstår.

 

                                                  


   Hejsvejs!!


     


    

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards