farmorheladan

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Gun-Britt Svensson - 12 mars 2014 23:33

Hej på er!! Igår köpte Leif en luftfuktare till mig han vet jag behöver en därför att det är så torrt innomhus. Skulle montera ihop den igår men jag fick ge upp eftersom rätten som skulle öppnas där vattnet skulle fyllas på sätt som berg!! 

       Idag åkte vi tillbaka med den för att få pengarna tillbaka men den killen som tog i och skruva hade mera muskler än mig och Leif. Bra då fick jag ta hem min luftfuktare igen. 

    Cyklade hem till Monica på em som vi bestämt hon bjöd på kaffe och en Buddapest mums så gott det va!! Katten ser ut att trivas där men den var på sin vakt då grannkatten smög utanför. 

      Gjorde ren luftfuktaren då jag kom hem efter konstens alla regler och fyllde sedan på vatten och bar upp den i sovrummet. Det är väldigt skön luft nu.

                                                                 ♡ NATTI NATTI ♡

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards