farmorheladan

Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Gun-Britt Svensson - 22 februari 2014 12:38

Hej igen! Varje morgon så kommer traktorn och räfsar till sandstranden och gör fint på playan och plockar bort allt skräp så det är så rent och snyggt!


   

 Vi håller på att göra oss iordning för att gå ut en sväng igen vill ju lämna rummet. Städerskan kom och knackade på men vi tyckte hon kunde hoppa över vårt rum idag och gå till nästa, det är ju ingen sand på golvet då det inte är något bad. 

     Nu kommer solen och det är GRÖN FLAGG det är förstå gången annars har det varit gul eller röd. Men jag har liksom kommit av mig när det gäller badning i havet tyvärr det som jag längtat efter. Få se vad vi hittar på idag, jag vet alla fall att det blir mycket promenerande. 

      Skriver mera senare (om jag kommer in det kan vara lite knepigt ibland)

  Var ut och tog en promenad till ett köpcentrum som heter el Muelle som var sååå stort fem våningar det kändes som att vara på ett fartyg. Där fanns det massagestolar på varje våning som jag provade kunde inte låta bli 1 Euro cirka 8 kronor för 4 minuter. Fick mig en riktig genomkörare. 

        På kvällen går vi ut och äter på en kinarestaurang där det är buffé maten var så där. 

 Som vanligt går vi hem tidigt kl. är cirka 21.00 då vi låser upp dörren. 

    


                                                                                   HEJSVEJS!!

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards