farmorheladan

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Gun-Britt Svensson - 19 februari 2014 23:32


  

 

Vårt lilla kök och matplats.

 
  

Inger bloggar. 




Hejsan!! I morse åt vi frukost som vanligt men för ovanligheten så packade vi badväskorna och gick till stranden. Äntligen såg vi solen och den värmer så härligt!! Satte oss vid muren för vi ska inte stanna för länge så vi bränner oss. Då vi fått nog gick vi till ett litet ställe och åt en hamburgare. Idag ska vi träffa en väninna till Rigmor kl. 18.00 som vi ska ut och äta mat med det ser hon fram emot vi med. 

        Märta kom punklligt och hon hade med sig en Champagne som vi öppnade och drack ur inna8n vi gick, sen så knalla vi iväg. Hon var så imponerad utav vår lägenhet framförallt utsikten!! Sen gick vi till en restaurang som hon rekommenderar och det var så gott vi åt en sallad först sen fisk med bakad potatis dessert pennacotta riktigt gott va det tyckte vi alla fyra vi drack vitt vin till maten.

Tog en promenad vi fyra till Catalina parken där det var uppträdande eftersom det är karneval men jag tyckte musiken var för bråkig i min smak. I natt sover jag i nya pyjamasen det ska bli så skönt.

 

                                 Köpte en pyamas i denna affär bara för jag frös om natten. 

 

                                                                                HEJSVEJS!!

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards