farmorheladan

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Gun-Britt Svensson - 1 februari 2014 17:43

  

Hej igen! Snön kom till slut och det blev rejält så nu räcker det tycker jag!! Måste skottar varje dag ibland två ggr/dag. Som tur är så turas vi grannar om så det inte blir för jobbigt.

I torsdag var jag ute på hembesök Leif ville skjutsa mig men envis som jag är så gick jag, först på stan sen till Tjärna ängar men då jag var klar så ringde jag efter Leif som hämtade mig. Skönt med skjuts det hade blivit för mycket att gå hem, när jag promenerade kände jag det var lite pulsit på gågatorna så jag tänkte att när jag blir klar får Leif hämta mig

     Men snart så åker sandalerna på igen det ska bli skönt att få gå lite lättklädd och få ta sig ett dopp i havet inte fel!! Vi längtar ska börja se över grejerna snart. 

 

                                                                

                                                                                                HEJSVEJS!!


 


 

 

 

 

 

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards