farmorheladan

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Gun-Britt Svensson - 13 januari 2014 17:35

Hejsan!! Allt funkar perfekt nu! lite som jag inte lärt mig ännu eftersom det är Windows 8 så det är lite (mycket) annorlunda! Kul att skriva då det går som en dans förrut fick jag hålla på att djä...s hela tiden.  

         Leif är nere och fixar mat just nu. På onsdag blir jag ensam då åker gubben till Särna och jag ska jobba lite. Fick tillbaka mitt Spotify igen tack och lov så jag får min musik som jag lagt in.   Det är mycket knepigare att blogga på min klösbräda det här går ju som bra.  (än så länge).

 

                                               

 Äntligen så fick vi vinter till alla barns lycka så de har något att göra utomhus de har längtat efter alla utomhusaktiviteter de vill göra denna årstid. Mammor och pappor får också lite mindre i tvättunnan då det är snö och kallt. Varma kläder som vantar och mössor bl.a måste man ha på sig nu både barn och vuxna tänk på att mössan är som hatten på termosflaskan!! 

                                                                       

                                           

                                                       Hejsvejs!! 

 

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards