farmorheladan

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Gun-Britt Svensson - 12 januari 2014 01:38


Hej på er!! Idag ringde Peter mig och frågade om jag hade bekymmer med datorn igen? Ja det har jag och vill du komma med mig och köpa en ny för jag är i behov av en ganska snart. Visst vi kommer på em för vi ska på stan och handla mat i alla fall. Vi lämnar barnen hos Leffe så åker vi tre ner på Elgiganten och kikar. Perfekt tyckte jag. Det dröjde inte så länge förrän det plingade på dörren. Jag slängde bara om så åkte vi iväg och Leffe underhöll barnen.

   Vi gick raka vägen fram till datorerna och tittade lite själva först sen sa Peter till om hjälp av en kille som hette Simon. Det blev en Acer denna gång också, köpte en stationär dator tycker bäst om den. Åkte sedan hem glad i hågen (som man brukar säga) och Peter tog med sig den gamla datorn för att föra över allt till den nya. Imorgon em ska den vara klar säger han vi får väl se. Tur jag har klösbrädan den funkar kanon som ni ser. 


                  

                                                                       HEJSVEJS!!!!  

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards