farmorheladan

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Gun-Britt Svensson - 10 januari 2014 00:55

Hej igen! GRATTIS Berith & Ingegerd som har födelsedag idag ringde och grattade dem på kvällen!! Idag har jag varit ut på lång cykeltur då jag haft hembesök hos trevliga damer som var behov av fotvård. Den sista damen ville absolut bjuda på kaffe så jag tackade ja eftersom jag skulle cykla hem den långa vägen sen. Det va riktigt skönt att cykla idag varmt och skönt ute ingen halka det är ju det bästa. 

   Det som är tråkigt nu är väl att min dator här gett upp totalt vill att Peter och Susanne råder mig vilken ny jag ska köpa vill ha en stationär tycker mest om den. Skriver nu på klösbrädan den funkar bra. Hoppas de har tid snarast. Vill köpa den snart innan jag reser bort. 

Vill lägga in bilder men har inte kommit på riktigt hur det går till grrrrrrrrrrr!!!!!!! 

 

                                                          Natti Natti ♥♥

     

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards