farmorheladan

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Gun-Britt Svensson - 6 januari 2014 23:49


Snart så ska jag sova för imorgon så kommer mina små gullungar till oss. Då börjar arbetsdagarna igen och skola,  fritids och förskola. Men imorgon är det väl planeringsdag där barnen går. När det passar för mig ställer jag gärna upp. De är så snälla och ordentliga barn lite bus ska det vara. Hur var det när vi var små tänk efter. Ska hitta på nåt med dem imorgon. 

     Rigmor fyller år idag har det  blivit nu!!! Jag, Inger och Rigmor reser till Las Palmas om några veckor det ska bli så skönt komma till solen!!!! 


                                       

                                  Tjingeling!!!                                                   
                        

      




Av Gun-Britt Svensson - 6 januari 2014 12:48

 

Hej igen!! Trettondagen och gråväder va ska man hitta på att göra? Ska nog hålla på med papper idag men först gå ut och gå så jag får lite friskt syre genom skallen!! Det kan behövas om jag ska räkna   . Har inte ännu klurat ut hur jag lägger in bilder i bloggen men kommer väl på. Nu kom jag på det inte svårt

 

                                        Tjingeling!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards